15 September 2011

Ku terima segala2nya tentang diri mu,
ku terima diri mu seikhlas hati ku..
Engkau pernah berkata andai diri mu tercalit noda,adakah aku dapat terima mu juga??

INILAH JAWAPAN KU..
"ku terima segala kekurangan diri mu..bagi ku,tiada hak untuk aku menjatuhkan hukuman di atas
 segala kisah silam mu..Hati ini tetap menerima mu seadanya..
jika sudah rezeki ku bergini,mengapaaku harus menolak pemberian Illahi..
Biarlah mereka tersenyum sinis,biarlah mereka ketawa,biarlah mereka berkata-kata..
kejujuran dan keikhlasan diri ku pada mu mengatasi segala-segalanya...''

tapi.......
Mengapa kau pergi saat cinta,rindu dan sayang ku pada mu semakin mendalam dan bersemi hanya pada mu..
ketahuilah,aku sangat menyayangi mu dan terima mu seikhlas hati dan perasaan ku...

sayang...
sehingga kini aku tertanya tanya,mengapa engkau pergi meninggalkan aku...
ku pasrah atas taqdir Illahi..Dia yang menemukan kita,Dia juga yang memisahkan kita...

Pasrah ku pada taqdir Illahi..moga engkau bahagia..

Tiada ulasan: