20 Februari 2012

Gadis Ku..

Gadis ku..,
Izinkan aku aku menyentuh hati mu.
Izinkan aku menyintai diri mu..
Izinkan aku  merindui diri mu..
Izinkankan aku menyayangi mu..
Izinkankan mengasihi diri mu
Izinkan jua aku bertaktah di hati hati mu..

Gadis ku...,
Biar cinta ini merka di hati mu..
Biar rindu ini berada di hati mu..
Biar sayang ini untuk diri mu..
Biar hati ini di hati mu...

Gadis ku...
Aku terlalu menyintai diri mu...
Aku terlalu merindui diri mu..
Aku terlalu mengasihi diri mu..

Gadis ku..
Biar pantai berubah..
Biar langit menjadi mendung..
Biar badai melanda..
aku tetap menyintai mu...

Gadis ku..
Fahamilah jiwa ini..
Fahamilah naluri ini..
Fahamilah cinta ini..
Yang aku sangat perlukan diri mu

Gadis ku...
Sesungguhnya cinta ini..
Sesungguhnya kasih sayang ini..
Sesungguhnya kerinduan ini..
Hanya untuk mu..
Usahlah kau ragui hati ini...
Yang amat menyintai diri mu....

Tiada ulasan: